ក្រុមហ៊ុនម៉ូដែលមួយចំនួន បានប្រើប្រាស់រូបភាពផ្សាយពាណិជ្ជកម្មប្រកបដោយភាពស្រើប
ស្រាលធ្វើអោយមានការរិះគន់យ៉ាងខ្លាំងក្លា ពីសំណាក់សាធារណជន។
ស្រាលធ្វើអោយមានការរិះគន់យ៉ាងខ្លាំងក្លា ពីសំណាក់សាធារណជន។
ផ្សាយពាណិជ្ជកម្មគឺជាសកម្មភាពសំខាន់មួយ មិនអាចខ្វះបាន នៅពេលក្រុមហ៊ុនមួយបញ្ចេញ
ផលិតផលរបស់ខ្លួន ទៅក្នុងទីផ្សារ។ ពួកគេតែងរកវិធីធ្វើអោយការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ប្រកប
ដោយភាពទាក់ទាញ និងដក់ជាប់ក្នុងអារម្មណ៍ទស្សនិកជនទូទៅ។
ផលិតផលរបស់ខ្លួន ទៅក្នុងទីផ្សារ។ ពួកគេតែងរកវិធីធ្វើអោយការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ប្រកប
ដោយភាពទាក់ទាញ និងដក់ជាប់ក្នុងអារម្មណ៍ទស្សនិកជនទូទៅ។
ប៉ុន្ដែ ការយកចិត្តទុកដាក់ទៅលើតែ ភាពទាក់ទាញដ៏ជ្រាលជ្រៅ បានបណ្ដាលអោយក្រុមហ៊ុន
មួយចំនួន មានការខុសឆ្គង ក្នុងការបង្កើតរូបភាពផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ខ្លួន។ សូមតាមដាន ថា
តើ ផលិតផលណាខ្លះដែលធ្វើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មអាក្រក់ជាងគេ !
មួយចំនួន មានការខុសឆ្គង ក្នុងការបង្កើតរូបភាពផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ខ្លួន។ សូមតាមដាន ថា
តើ ផលិតផលណាខ្លះដែលធ្វើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មអាក្រក់ជាងគេ !
1. Diesel
ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ Diesel ត្រូវបានគេរិះគន់យ៉ាងចាស់ដៃ នៅពេលប្រើប្រាស់ស្រីក្មេង
បង្ហាញកាយវិការដ៏ស្រើបស្រាល។
2. Leroy Merlin DIY
Leroy Merlin DIY
3. Dolce&Gabbana
ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនេះ មានឈ្មោះថា "លើកដំបូង" របស់ Levis ក៏ត្រូវរងការរិះគន់ ថា ធ្វើអោយ
ក្មេងៗក្លាយជាមនុស្សខូចខិល។
4. Luciano Carvari
យុទ្ធនាការរដូវផ្ការីក និងរដូវក្ដៅ ឆ្នាំ ២០០៨ របស់ Luciano Carvari
5. Tom Ford
ក្រុមហ៊ុននេះ តែងមានសកម្មភាពផ្សាយពាណិជ្ជកម្មប្រកបដោយភាពសិចស៊ីជាងគេ។
6. Thelma & Louise Relis
ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ Thelma & Louise Relish ត្រូវបានគេរិះគន់ថា បានធ្វើអោយប៉ះពាល់
ដល់កិត្តិយសរបស់ស្ដ្រី។
ដល់កិត្តិយសរបស់ស្ដ្រី។
7. Dolce&Gabbana
រូបភាពផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ Dolce&Gabbana
8. នាឡេកា Radical Quick
ការថតនេះ ត្រូវបានគេមើលឃើញថា ជាការបង្ហាញនាឡេកា ប្រកបដោយភាពស្រើបស្រាល។
No comments:
Post a Comment