About Me

THIS SITE IS UNDER CONSTRUCTION

Sunday, April 29, 2012

គន្លឺះ​ជោគ​ជ័យ​សម្រាប់​អ្នក​ធ្វើការ​នៅ​ក្នុង​ការិយា​ល័យ

ដើម្បី​ផ្តល់​ជា​ចំណេះ​ដឹង​ ស្តី​ពី​ភាព​ជោគ​ជ័យ​ សម្រាប់​អ្នក​ធ្វើកា​រ​នៅ​ក្នុង​ការិ​យា​ល័យ​នោះសូម​លោក​អ្នក​ធ្វើការ​អាន​នូវ​គន្លឹះ​មួយ​ចំនួន​ខាង​ក្រោម​នេះ​ ហើយ​ចាប់​ផ្តើម​អនុវត្ត​ទាំង​អស់​គ្នា​ នា​ពេល​នេះ​តែ​ម្តង។​
អាកប្បកិរិយា

អ្នក​គួរ​តែ​រក្សា​អាកប្ប​កិរិយា​ឲ្យ​បាន​ល្អ​ បើ​ទោះ​ជា​មាន​រឿង​អ្វី​កើត​ឡើង​ ឬ​ក៏​មាន​បញ្ហា​ណា​មួយ​បាន​កើត​មាន​ចំពោះ​ជីវ​ភាព​អ្នក​គួរ​គប្បី​ទុក​វា​ មួយ​ឡែក​ហើយ​ត្រូវ​ផ្តោត​អារម្មណ៍​ទៅ​លើ​ការ​ងារ​នៅ​ការិយា​ល័យ​ និង​ត្រៀម​ខ្លួន​ជា​និច្ច​ ដើម្បី​បំពេញ​កិច្ចការ​ឲ្យ​បាន​ប្រសើរ​តាម​ដែល​អាច​ធ្វើ​ទៅ​បាន​។​ ចូរ​កុំនាំ​យ​ក​បញ្ហា​ផ្ទាល់​ខ្លួន​មក​ភ្ជាប់​នឹង​ការងារ​ការិយា​ល័យ​ ដោយ​ការ​ធ្វើ​អារម្មណ៍​ឲ្យ​មាន​ភាព​វិជ្ជ​មាន​ឲ្យ​បាន​ច្រើន​បំផុត។
មិនត្រូវនាំពាក្យមិនល្អចូលកន្លែងធ្វើការ
          នេះជាប្រការសំ​ខាន់​ដោយ​គួរ​ប្រុង​ប្រយ័ត្ន​ជា​មួយ​មនុស្ស​ដែល​មាន​ជំនាញ​ នាំ​ភ្លើង​ចេញ​ ភ្លើង​ចូល​ព្រោះ​វា​អាច​បង្ក​ជា​បញ្ហា​ដល់​សង្គ​ម​ការ​ងារ​របស់​អ្នក។​ ម្យ៉ាង​វិញ​ទៀត​ ការ​ជជែក​គ្នា​ច្រើន​ ក៏​អាច​ជះ​ឥទ្ធិ​ពល​អាក្រក់​ដល់​ការងារ​របស់​ខ្លួន​ ហើយ​នេះ​មិន​គិត​ដល់​ប្រការ​ដែល​អ្នក​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​ខូច​ខាត​ប្រយោជន៍​ដល់​ អ្នក​ដទៃ​ ឬ​មិត្ត​រួម​ការ​ងារ​នោះ​ទេ។​
ចេះគោរពគ្នាទៅវិញទៅមក
          អ្នក​ធ្វើ​ការ​គ្រប់​រូប​ គួរ​ព្យាយាម​បង្ហាញ​ការ​គោរព​ ជា​មួយ​នឹង​មិត្ត​រួម​ការងារ​ទៅ​វិញ​ ទៅ​មក​មិន​ថា​គេ​ជា​មេ​កើយ​ ឬ​បុគ្គលិក​ដែល​មាន​ឋានៈ​តូច​ទាប​ជាង​ខ្លួន​នោះ​ទេ​ រី​ឯ​ការ​អនុវត្ត​ច្បាប់​ការិយា​ល័យ​ គឺ​គ្រាន់​តែ​ជួយ​កែ​លំអ​បរិស្ថាន​ការងារ​ឲ្យ​មើល​ទៅ​កាន់​តែ​ស្រស់​បំព្រង​ តែ​ប៉ុណ្ណោះ។​
ជួយជ្រុំជ្រែងមិត្តរួមការងារ
          ការ​ជួយ​គ្នា​ទៅ​វិញ​ទៅ​មក​ក្នុង​ការ​បំពេញ​ការងារ​ គឺ​ជា​រឿង​មួយ​ដ៏​សំខាន់​បំផុត​ ហើយ​ជា​ពិសេស​អ្នក​ត្រូ​វរួម​ចំណែក​ជួយ​ជ្រុំ​ជ្រែង​មិត្ត​រួម​ការ​ងារ​ដទៃ​ ទៀត​ដើម្បី​ឲ្យ​ពួក​គេ​អាច​ធ្វើ​ការ​ប្រក​បដោយ​ភាព​ជោគ​ជ័យ​ បើ​ទោះ​ជា​អ្នក​មិន​ចូល​ចិត្ត​ពួក​គេ​ក៏​ដោយ​ចុះ។​ លើស​ពី​នេះ​ អ្នក​មិន​គួរ​ចំណាយ​ពេល​វេលា​ក្នុង​ការ​ងារ​ដែល​ពុំ​មាន​ប្រយោជន៍​ ហើយ​ជំនួស​មក​វិញ​ដោយ​ការ​ធ្វើកា​រងា​រណា​ ដែល​មាន​ប្រយោជន៍​ដល់​ខ្លួន​ឯង​ និង​អ្នក​ដទៃ​ផង​ដែរ។​
បំពេញការងារឲ្យបានល្អជាជាងការស្នើសុំ
ចូរ​ខិត​ខំ​ស្វែង​រ​ក​វិធី​សាស្ត្រ​ដែល​មាន​ប្រសិទ្ធិ​ភាព​ ដើម្បី​បំពេញ​ការងារ​ឲ្យ​បាន​ល្អជា​ជាង​កា​រដាក់​ចេញ​គំនិ​ត​ពី​មេ​របស់​ ខ្លួន។​ ចំពោះ​អ្នក​ដែល​ចង់​បាន​ស្នាដៃ​ល្អៗ​ច្រើន​ក៏​គួរ​តែ​ព្យាយាម​ធ្វើ​ឲ្យ​វា​ បាន​កាន់​តែ​ប្រសើរ​ជាង​មុន។​ ម្យ៉ាង​វិញ​ទៀត​អ្នក​គួរ​ធ្វើ​ខ្លួន​ឲ្យ​ក្លាយ​ជា​បុគ្គលិក​សកម្ម​ ហើយ​កុំចេះ​​តែ​នៅ​រង​ចាំ​បញ្ជា​ពី​មេ​ ឬ​អ្នក​ដទៃ​ ដោយ​អ្នក​គួរ​តែ​ជាម​នុស្ស​ដែល​ហ៊ាន​គិត​ប៉ុន្តែ​ក៏​ត្រូវ​តែ​ហ៊ាន​ធ្វើ​ដែរ ​។​
ការចូលរួមគ្រប់សកម្មភាព
អ្នក​ត្រូវ​តែ​ធានា​ថា​ខ្លួន​ឯង​មិន​បាន​បង្ក​ការ​លំបាក​នៅ​ពេល​បំពេញ​ ការងារ​នោះ​ឡើយ​ ហើយ​ត្រូវ​ច​ង​ចាំ​ថា​សិស្ស​សាលា​ម្នាក់​នឹង​ឆ្លើយ​តាម​សិស្ស​ម្នាក់​ទៀត​ ពេល​គ្រូ​សួរ​មេរៀន​ គឺដើ​ម្បី​ជៀស​វាង​ការ​ស្តី​បន្ទោស​ ឬដើ​ម្បី​ផុត​ពី​ការ​ដាក់​ពិន័យ​ប៉ុណ្ណោះ។​ ដូច្នេះ​បុគ្គលិក​គ្រប់​រូប​មិន​គួរ​គប្បី​ធ្វើ​បែប​នេះ​ទៀត​ទេ​ ចូ​រខំ​ប្រឹង​បង្កើតនូ​វគំនិត​ផ្ទាល់​ខ្លួន​ឡើង​ និង​ត្រូវ​ចេះចូ​ល​រួម​មតិ​និង​បំពេញ​ការងា​រ​ឲ្យ​បាន​ល្អ​ពេល​នោះ​អ្ន​ក​ នឹង​មាន​មោទ​ន​ភាព​ចំពោះ​កា​រចូល​រួម​របស់​ខ្លួន​យ៉ាង​ពេញ​ចិត្ត​បំផុត។​
ធ្វើការបង្ហាញនិងចូលរួមការវាយតម្លៃ
ចូល​បង្ហាញ​ឲ្យ​អ្នក​ដទៃ​ដឹង​ថា​ខ្លួន​ឯង​ កំពុង​តែ​ឲ្យ​តម្លៃ​ខ្ពស់​ដល់​អ្នក​ដទៃ​ខណៈ​ដែល​អ្នក​បាន​រួម​សហការ​ណ៍ជា​ មួយ​ពួក​គេ។​ ក្នុង​ករណី​ដែល​អ្នក​យល់​ឃើញ​ថាមាន​បុគ្គ​លិក​ណា​ម្នាក់​បាន​ធ្វើការ​ចូល​ រួម​ ប៉ុន្តែ​មិន​សម​តាម​បំណង​របស់​ខ្លួន​ នោះ​អ្នក​គួរ​តែវា​យត​ម្លៃ​ពួក​គេ​នៅ​ក្នុង​កំរិត​ដែល​មាន​លក្ខណៈ​ជាការ​ចូល ​រួម​ស្ថាប​នា​ ដូច្នេះ​វា​ប្រសើរ​ជា​ជាង​ការ​បង្ហាញ​ពីកំ​ហឹង​ និង​ភាព​ក្តៅ​ក្រហាយ​ចំពោះ​ពួក​គេ។
ត្រូវទុកពេលវេលាជារឿងសំខាន់(កុំទៅយឺត)
          កា​រគោ​រព​ពេល​វេលា​ជា​រឿង​មួយ​ដ៏​សំខាន់​ សំរាប់​ខ្លួន​ឯង​ ក៏​ដូច​ជា​អ្នក​ដទៃ​ ដូច្នេះ​ចូរ​ទុក​ពេល​វេលា​ប្រៀប​ដូច​ជា​វត្ថុ​ជាប់​ខ្លួន​មួយ​ដ៏​សំខាន់​ ដែល​មិន​អាច​បាត់​បាន។​ សំរាប់​អ្នក​ធ្វើការ​ទាំង​អស់​ចូល​ជៀស​វាង​ការ​ទៅ​យឺត​យ៉ាវ​ពេល​វេលា​ មិន​ថា​ថ្ងៃ​ធ្វើការ​ធម្មតា​ ឬក្នុង​កា​រណាត់​ជួប​កិច្ច​ប្រជុំ​ការ​ឆ្លើយ​តប​ទូរស័ព្ទ​ ឬ​អ៊ីមែល​នោះ​ទេ​ ព្រោះ​វា​ក៏​អាច​បង្ហាញ​ និង​ធ្វើ​ការ​វាយ​តម្លៃ​ខ្ពស់​ថា​ អ្នក​ជា​មនុស្ស​គោរព​ពេល​វេលារ​បស់​ខ្លួន​ និង​អ្នក​ដទៃ​ ដោយ​ការ​មិន​ខ្ជះ​ខ្ជាយ​ពេល​វេលា​ព្រោះ​តែ​ការ​មក​យឺត​នោះឡើ​យ។​
ឆ្លាតវៃក្នុងការបំពេញការងារ
     សំរាប់​ប្រការ​នេះវិ​ញ​ គឺ​ជា​ចំណុច​ដ៏​សំខាន់​មួយ​ទៀត​ក្នុង​ការ​បំពេញ​ការងារ។​ ឧទាហរណ៍​ថា​អ្វី​ដែល​អ្នក​សរសេរ​គឺ​មាន​កំហុស​ឆ្គង​ផ្នែក​អក្ខរា​វិរុទ្ធ​ និង​ប្រកប​ខុស​ទាំង​ស្រុង​ ក្នុង​លិខិត​ដែល​អ្នក​ត្រៀម​នឹង​ផ្ញើ​ជូន​មេ​ ឬ​អ្នក​ដទៃ?​ តើ​វា​នឹង​ទៅ​ជា​យ៉ាង​ណា​ បើ​ពួក​គេ​បាន​ឃើញ​ថា​អ្នក​កំពុង​តែ​ខ្ជីខ្ជា​នឹង​ការងារ​បែប​នេះ​ នោះ​ប្រការ​នេះ​ហើយ​វា​នឹង​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​ទទួល​បាន​ជោគ​ជ័យ​ ឬ​មាន​កា​ររីក​ចម្រើ​ន​ទេ​ ដូច្នេះ​អ្នក​គប្បី​ប្រើ​ប្រាស់​នូវ​វត្ថុ​ជំនួយ​ផ្សេងៗ​ ដូច​ជា​ វចនា​នុក្រម​ ឬ​ក៏អត្ថបទ​ចាស់​ ដែល​ធ្លាប់​បាន​ប្រើ​ពី​មុន​ជា​ដើម​ ដើ​ម្បី​ជួយ​ឲ្យ​ការ​សេរសេ​ររបស់​អ្នក​ប្រក​បដោ​យ​ភាព​ត្រឹម​ត្រូវ​ និង​ងាយ​ស្រួល​យល់៕​

No comments:

CASINO





MOBILE MAGAZINE